Όταν ο Χάρι ρωτάει τον Γκρίπχουκ για σπαθί του Γκρίφιντορ και για το πλαστό στο θησαυροφυλάκιο της Μπέλατριξ, η Ερμιόνη ρωτάει, "Ποια γνωριμία;". Δεν υπάρχει καμία προηγούμενη αναφορά σε κάποια γνωριμία.
Μια απο τις αναμνήσεις του Σνέιπ δείχνει την Λίλυ να λέει στο βρέφος Χάρι να είναι ασφαλής και δυνατός. Αυτό έπρεπε να είχε συμβεί πριν ο Βόλντεμορτ δολοφονήσει την Λίλυ. Ο Σνέιπ δεν ήταν στο σπίτι παρά μόνο μετά την δολοφονία της. Μόνο η Λίλυ και ο Χάρι έπρεπε να έχουν αυτές τις αναμνήσεις, όχι ο Σνέιπ.
Όταν ο Βόλντεμορτ δολοφονεί τη Λίλυ, αυτή φοράει ένα κόκκινο ζιβάγκο με μακρυά μανίκια. Όταν ο Σνέιπ μπαίνει στο δωμάτιο βλέπει την Λίλυ νεκρή στο δάπεδο, φορώντας μια μπλε μπλούζα.
Αμέσως μετά την μονομαχία της ΜακΓκόναγκαλ με τον Σνέιπ στην Μεγάλη Τραπεζαρία, ο Χάρι τρέχει προς τον πύργο του Ράβενκλοου, ανάμεσα απο πλήθη μαθητών που πηγαίνουν προς την Αντίθετη κατεύθυνση. Όμως όλοι οι μαθητές ήταν στην Μεγάλη τραπεζαρία κατα τη διάρκεια της μονομαχίας, συνεπώς θα έπρεπε να πηγαίνουν στην ίδια κατεύθυνση με τον Χάρη.
Στα βιβλία όπως και στις ταινίες, ο αόρατος μανδύας του Χάρι, είναι ορατός μέχρι να φορεθεί. Στη Διαγώνιο Αλέα, λίγο πριν την Διάρρηξη στην Τράπεζα, ο Ρον βγάζει τον μανδύα και καλύπτει τον Χάρι και τον Γκρίπχουκ, αλλά γίνεται αόρατος πριν καν τους τον βάλει. Ο Ρον ίσα που μιμείται την κίνηση οτι τους καλύπτει.
Κατά τη διάρκεια της κύριας Μάχης του Χάρι με τον Βόλντεμορτ στην αυλή, υπάρχει ένα εναέριο πλάνο, με τον Βόλντεμορτ στα αριστερά και τον Χάρι στα δεξκιά. Ανάμεσα τους, σε μία απο τις αψίδες του σοκακιου, ενας καμερα-μαν ντυμενος στα μαυρα ειναι εμφανης για 1 περιπου δευτερολεπτο.
Όταν το Τρίο και ο Νέβιλ είναι στο Δωμάτιο των Ευχών μιλώντας στην Τζίνι, η Φράντζα του Χάρι αλλάζει συνεχώς στυλ μεταξύ των λήψεων.
Όταν το Τρίο επισκέπτεται το Χόγκσμιντ και συναντά τον Αμπερφορθ Νταμπλντορ, η γενειάδα εξαφανίζεται σε ένα πλάνο και επειτα επανεμφανιζεται αργοτερα στην ιδια σκηνη.
Στον επίλογο όπου εμφανίζονται οι μεγαλύτεροι Χάρι και Τζίνι να αποχαιρετούν τα παιδιά τους στον σταθμό Κινγκ Κρος, υπάρχει ένα πλάνο του Μπιγκ Μπεν. Δύο διαφορετικές ώρες εμφανίζονται στις πλευρές του Ρολογιού.
Στη σκηνή όπου μονομαχούν η Μόλυ Ουέσλι και η Μπέλατριξ Λεστρείντζ, η Μόλυ κάνει την πρώτη κίνηση και ρίχνει το πρώτο ξόρκι στην Μπέλατριξ. Αφού η Μπέλατριξ αντεπιτέθηκε, χρησιμοποιήθηκε ξανά η ίδια σκηνή που χρησιμοποιήθηκε οταν έκανε το ξόρκι η Μόλυ.
Αμέσως μετά την φιλονικία στο Απαγορευμένο Δάσος μεταξύ του Χάρι και του Λόρδου Βολντεμορτ, βλέπουμε τον Νέβιλ πηγαίνει προς στην είσοδο της αυλής για να πάρει το καπέλος της επιλογής. Στο πρώτο πλάνο, η οπτική γωνία της καμερας τον δείχνει απο την μέση και κάτω, να μπορεί να περπατά κανονικά. Στην επόμενη σκηνή ομως, μας δείχνει μια εικόνα απο μπροστά, οπου κουτσαίνει και ίσα που μπορεί να κουνηθεί.
Αφού ο Χάρι είδε τις αναμνήσεις του Σνέιπ στην Κιβωτό των Στοχασμών, γυρίζει και κάθεται στα σκαλιά και μπορεί κανείς να δει μια κάμερα να αντανακλαται στο χρυσο στον τοίχο πίσω του.
Το μαξιλάρι πίσω απο τον Γκρίπχουκ αλλάζει συνεχώς θέση μεταξύ των πλάνων, όπου το Τρίο του μιλάει στο Σελ Κότατζ.
Στη σκηνή οπού ο Χάρι και οι υπολοίπου ειναι στο Δωμάτιο των Ευχών σε διάφορα σημεία κατά τη διάρκεια της σκηνής, είναι προφανές απο το πως πέφτει το φως οτι λείπουν οι κρύσταλλοι απο τα γυαλιά του Χάρι, ειδικά στα κοντινά πλάνα.
Οταν ο Ρον πάει να εκτελέσει ενα ξόρκι για να καταστρέψει την Ναγκίνι, το πλάνο ξεκινά απο πίσω, και βλέπουμε την Ερμινόνη να γυρίζει το κεφάλι της προς τον Ρον. Οταν η σκηνή αλλάζει, και τους βλέπουμε απο μπροστά, η Ερμιόνη κοιτάζει το φίδι και γυρίζει το κεφάλι της πάλι.
Στη σκηνή του "μεταιχμίο" στο Κινγκς Κρος όταν ο Χάρι μιλάει με τον Νταμπλντορ, τα μαλλιά του Ντάμπλντορ αλλάζουν συχνά. Καλύπτουν μέρος της γενιάδας του, μετά πάνε πίσω από το αυτί του, μετά κρέμονται περιποιημένα κάτω.
Κατά τη διάρκεια της αναδρομής στην ανάμνηση των νεαρών Λίλυ και Σνέιπ, όταν είναι κάτω απο ένα δέντρο οι θέσεις τους αλλάζουν, συγκεκριμένα η απόσταση μεταξύ τους.
Όταν η Θανατική Κατάρα εξοστρακίστηκε και χτύπησε τον Βόλντεμορτ, δεν μπορείς ούτε να δεις την κατάρα να έρχεται σε απόσταση ενός ποδιού από αυτόν ή το ραβδί του.
Οταν η Ναγκίνι κινείται προς τις σκάλες για να επιτεθεί στον Ρον και στην Ερμιόνη, χτυπά απο τα μέσα της σκάλας κάτω απο την αψίδα. Στο μεταξύ δείχνει την σκηνή μονομαχίας μεταξύ του Βόλντεμορτ και του Χάρι. Οταν επιστρέφει στην Ναγκίνι, αυτη βρίσκεται στο εδαφος πολύ μακριά απο την σκάλα και την αψίδα.
Όταν ο Φίλτς κρατάει την Κυρία Νόρις, τα μάτια της δεν είναι κόκκινα όπως σε όλες τις άλλες ταινίες και βιβλία.
Όταν οι Κεφαλοκυνηγοί τρέχουν προς την σκεπαστή γέφυρα, ο Νέβιλ στέκεται στην μέση της. Όμως όταν οι 3 κεφαλοκυνηγοί σκοτώνονται απο την ασπίδα, ο Νέβιλ στέκεται στην είσοδο της γέφυρας.
Κατά τον επίλογο, η Ερμιόνη αγκαλιάζει την κόρη της την Ρόουζ. Στο πρώτο πλάνο το αριστερό χέρι της Ρόουζ στηρίζεται στην πλάτη της μητέρας της λίγο κάτω απο τον ώμο. Στο επόμενο πλάνο το ίδιο χέρι είναι στο μπράτσο της Ερμιόνης.
Όταν ο Σνέιπ ανακατευθύνει το ξόρκι της Καθηγήτριας ΜακΓκόναγκαλ στην Αληκτώ Κάρροου, αυτή πέφτει στην χαμηλότερη πλατφόρμα. Αλλά έπειτα όταν αλλάζει η γωνία της κάμερας, είναι ξαπλωμένη στην δεύτερη πλατφόρμα μαζί με τον αδερφό της Άμυκο.
Other: In the final scene when Harry and Voldemort "connect" their wands, there is a close-up of Harry's face. Although the only light source seems to be the ball of fire between him and Voldemort, Harry's face is lit from his left.
Στην τελευταία σκηνή, όπου τα ραβδιά του Χάρι και του Βόλντεμορτ συνδέονται, υπάρχει ένα κοντινό στο Πρόσωπο του Χάρι. Αν και η μόνη πηγή φωτός είναι η "πύρινη" μπάλα ανάμεσα σε αυτόν και τον Βόλντεμορτ, το πρόσωπο του Χάρι φωτίζεται απο τα αριστερά του.
Στα μέσα της μάχης, ο Ρον και η Ερμιόνη αντιμετωπίζουν την Ναγκίνι. Στο πρώτο πλάνο, ειναι σε διαφορετικές πλευρές του φιδιού, ενώ μετά απο μερικές σκηνές του Χάρι και του Βολντεμορτ, είναι μαζί τρέχοντας στις σκάλες.
Κατα τη διαρκεια της μονομαχίας μεταξύ του Χάρι και τυο Βολντεμορτ, υπάρχει μια λήψη οπου ο Βολντεμορτ εκτελεί ενα ξόρκι. Το χέρι του είναι υπερβολικά τεντωμένο με τον αγκώνα κοντά στο κεφάλι του και τον πήχη του πάνω απο το κεφάλι. Στην επόμενη λήψη, το χέρι του ειναι πιο ίσιο και ο αγκώνας του δεν ειναι λυγισμένος ενώ το χέρι του ειναι πιο μακριά απο το κεφαλι.
Μια απο τις αναμνήσεις του Σνέιπ δείχνει την Λίλυ να λέει στο βρέφος Χάρι να είναι ασφαλής και δυνατός. Αυτό έπρεπε να είχε συμβεί πριν ο Βόλντεμορτ δολοφονήσει την Λίλυ. Ο Σνέιπ δεν ήταν στο σπίτι παρά μόνο μετά την δολοφονία της. Μόνο η Λίλυ και ο Χάρι έπρεπε να έχουν αυτές τις αναμνήσεις, όχι ο Σνέιπ.
Όταν ο Βόλντεμορτ δολοφονεί τη Λίλυ, αυτή φοράει ένα κόκκινο ζιβάγκο με μακρυά μανίκια. Όταν ο Σνέιπ μπαίνει στο δωμάτιο βλέπει την Λίλυ νεκρή στο δάπεδο, φορώντας μια μπλε μπλούζα.
Αμέσως μετά την μονομαχία της ΜακΓκόναγκαλ με τον Σνέιπ στην Μεγάλη Τραπεζαρία, ο Χάρι τρέχει προς τον πύργο του Ράβενκλοου, ανάμεσα απο πλήθη μαθητών που πηγαίνουν προς την Αντίθετη κατεύθυνση. Όμως όλοι οι μαθητές ήταν στην Μεγάλη τραπεζαρία κατα τη διάρκεια της μονομαχίας, συνεπώς θα έπρεπε να πηγαίνουν στην ίδια κατεύθυνση με τον Χάρη.
Στα βιβλία όπως και στις ταινίες, ο αόρατος μανδύας του Χάρι, είναι ορατός μέχρι να φορεθεί. Στη Διαγώνιο Αλέα, λίγο πριν την Διάρρηξη στην Τράπεζα, ο Ρον βγάζει τον μανδύα και καλύπτει τον Χάρι και τον Γκρίπχουκ, αλλά γίνεται αόρατος πριν καν τους τον βάλει. Ο Ρον ίσα που μιμείται την κίνηση οτι τους καλύπτει.
Κατά τη διάρκεια της κύριας Μάχης του Χάρι με τον Βόλντεμορτ στην αυλή, υπάρχει ένα εναέριο πλάνο, με τον Βόλντεμορτ στα αριστερά και τον Χάρι στα δεξκιά. Ανάμεσα τους, σε μία απο τις αψίδες του σοκακιου, ενας καμερα-μαν ντυμενος στα μαυρα ειναι εμφανης για 1 περιπου δευτερολεπτο.
Όταν το Τρίο και ο Νέβιλ είναι στο Δωμάτιο των Ευχών μιλώντας στην Τζίνι, η Φράντζα του Χάρι αλλάζει συνεχώς στυλ μεταξύ των λήψεων.
Όταν το Τρίο επισκέπτεται το Χόγκσμιντ και συναντά τον Αμπερφορθ Νταμπλντορ, η γενειάδα εξαφανίζεται σε ένα πλάνο και επειτα επανεμφανιζεται αργοτερα στην ιδια σκηνη.
Στον επίλογο όπου εμφανίζονται οι μεγαλύτεροι Χάρι και Τζίνι να αποχαιρετούν τα παιδιά τους στον σταθμό Κινγκ Κρος, υπάρχει ένα πλάνο του Μπιγκ Μπεν. Δύο διαφορετικές ώρες εμφανίζονται στις πλευρές του Ρολογιού.
Στη σκηνή όπου μονομαχούν η Μόλυ Ουέσλι και η Μπέλατριξ Λεστρείντζ, η Μόλυ κάνει την πρώτη κίνηση και ρίχνει το πρώτο ξόρκι στην Μπέλατριξ. Αφού η Μπέλατριξ αντεπιτέθηκε, χρησιμοποιήθηκε ξανά η ίδια σκηνή που χρησιμοποιήθηκε οταν έκανε το ξόρκι η Μόλυ.
Αμέσως μετά την φιλονικία στο Απαγορευμένο Δάσος μεταξύ του Χάρι και του Λόρδου Βολντεμορτ, βλέπουμε τον Νέβιλ πηγαίνει προς στην είσοδο της αυλής για να πάρει το καπέλος της επιλογής. Στο πρώτο πλάνο, η οπτική γωνία της καμερας τον δείχνει απο την μέση και κάτω, να μπορεί να περπατά κανονικά. Στην επόμενη σκηνή ομως, μας δείχνει μια εικόνα απο μπροστά, οπου κουτσαίνει και ίσα που μπορεί να κουνηθεί.
Αφού ο Χάρι είδε τις αναμνήσεις του Σνέιπ στην Κιβωτό των Στοχασμών, γυρίζει και κάθεται στα σκαλιά και μπορεί κανείς να δει μια κάμερα να αντανακλαται στο χρυσο στον τοίχο πίσω του.
Το μαξιλάρι πίσω απο τον Γκρίπχουκ αλλάζει συνεχώς θέση μεταξύ των πλάνων, όπου το Τρίο του μιλάει στο Σελ Κότατζ.
Στη σκηνή οπού ο Χάρι και οι υπολοίπου ειναι στο Δωμάτιο των Ευχών σε διάφορα σημεία κατά τη διάρκεια της σκηνής, είναι προφανές απο το πως πέφτει το φως οτι λείπουν οι κρύσταλλοι απο τα γυαλιά του Χάρι, ειδικά στα κοντινά πλάνα.
Οταν ο Ρον πάει να εκτελέσει ενα ξόρκι για να καταστρέψει την Ναγκίνι, το πλάνο ξεκινά απο πίσω, και βλέπουμε την Ερμινόνη να γυρίζει το κεφάλι της προς τον Ρον. Οταν η σκηνή αλλάζει, και τους βλέπουμε απο μπροστά, η Ερμιόνη κοιτάζει το φίδι και γυρίζει το κεφάλι της πάλι.
Στη σκηνή του "μεταιχμίο" στο Κινγκς Κρος όταν ο Χάρι μιλάει με τον Νταμπλντορ, τα μαλλιά του Ντάμπλντορ αλλάζουν συχνά. Καλύπτουν μέρος της γενιάδας του, μετά πάνε πίσω από το αυτί του, μετά κρέμονται περιποιημένα κάτω.
Κατά τη διάρκεια της αναδρομής στην ανάμνηση των νεαρών Λίλυ και Σνέιπ, όταν είναι κάτω απο ένα δέντρο οι θέσεις τους αλλάζουν, συγκεκριμένα η απόσταση μεταξύ τους.
Όταν η Θανατική Κατάρα εξοστρακίστηκε και χτύπησε τον Βόλντεμορτ, δεν μπορείς ούτε να δεις την κατάρα να έρχεται σε απόσταση ενός ποδιού από αυτόν ή το ραβδί του.
Οταν η Ναγκίνι κινείται προς τις σκάλες για να επιτεθεί στον Ρον και στην Ερμιόνη, χτυπά απο τα μέσα της σκάλας κάτω απο την αψίδα. Στο μεταξύ δείχνει την σκηνή μονομαχίας μεταξύ του Βόλντεμορτ και του Χάρι. Οταν επιστρέφει στην Ναγκίνι, αυτη βρίσκεται στο εδαφος πολύ μακριά απο την σκάλα και την αψίδα.
Όταν ο Φίλτς κρατάει την Κυρία Νόρις, τα μάτια της δεν είναι κόκκινα όπως σε όλες τις άλλες ταινίες και βιβλία.
Όταν οι Κεφαλοκυνηγοί τρέχουν προς την σκεπαστή γέφυρα, ο Νέβιλ στέκεται στην μέση της. Όμως όταν οι 3 κεφαλοκυνηγοί σκοτώνονται απο την ασπίδα, ο Νέβιλ στέκεται στην είσοδο της γέφυρας.
Κατά τον επίλογο, η Ερμιόνη αγκαλιάζει την κόρη της την Ρόουζ. Στο πρώτο πλάνο το αριστερό χέρι της Ρόουζ στηρίζεται στην πλάτη της μητέρας της λίγο κάτω απο τον ώμο. Στο επόμενο πλάνο το ίδιο χέρι είναι στο μπράτσο της Ερμιόνης.
Όταν ο Σνέιπ ανακατευθύνει το ξόρκι της Καθηγήτριας ΜακΓκόναγκαλ στην Αληκτώ Κάρροου, αυτή πέφτει στην χαμηλότερη πλατφόρμα. Αλλά έπειτα όταν αλλάζει η γωνία της κάμερας, είναι ξαπλωμένη στην δεύτερη πλατφόρμα μαζί με τον αδερφό της Άμυκο.
Other: In the final scene when Harry and Voldemort "connect" their wands, there is a close-up of Harry's face. Although the only light source seems to be the ball of fire between him and Voldemort, Harry's face is lit from his left.
Στην τελευταία σκηνή, όπου τα ραβδιά του Χάρι και του Βόλντεμορτ συνδέονται, υπάρχει ένα κοντινό στο Πρόσωπο του Χάρι. Αν και η μόνη πηγή φωτός είναι η "πύρινη" μπάλα ανάμεσα σε αυτόν και τον Βόλντεμορτ, το πρόσωπο του Χάρι φωτίζεται απο τα αριστερά του.
Στα μέσα της μάχης, ο Ρον και η Ερμιόνη αντιμετωπίζουν την Ναγκίνι. Στο πρώτο πλάνο, ειναι σε διαφορετικές πλευρές του φιδιού, ενώ μετά απο μερικές σκηνές του Χάρι και του Βολντεμορτ, είναι μαζί τρέχοντας στις σκάλες.
Κατα τη διαρκεια της μονομαχίας μεταξύ του Χάρι και τυο Βολντεμορτ, υπάρχει μια λήψη οπου ο Βολντεμορτ εκτελεί ενα ξόρκι. Το χέρι του είναι υπερβολικά τεντωμένο με τον αγκώνα κοντά στο κεφάλι του και τον πήχη του πάνω απο το κεφάλι. Στην επόμενη λήψη, το χέρι του ειναι πιο ίσιο και ο αγκώνας του δεν ειναι λυγισμένος ενώ το χέρι του ειναι πιο μακριά απο το κεφαλι.