Κατά την συνεδρίαση στο Μέγαρο Μαλφόι στην αρχή της Ταινίας το ραβδί του Βόλντεμορτ αλλάζει χέρι μεταξύ των πλάνων.
Όταν η Ερμιόνη βασανίζεται από Μπέλατριξ στην έπαυλη των Μαλφόι, βλέπουμε ένα κοντινό της Ερμιόνης να κλαίει, και στη συνέχεια την Μπέλατριξ να πιάνει το δεξί χέρι της Ερμιόνης και να χαράζει "Mudblood" σε αυτό. Όμως, στο επόμενο πλάνο, βλέπουμε την Μπέλατριξ να χαράζει στο αριστερό χέρι της.
Όταν ο Ξενοφίλιος σχεδιάζει το σύμβολο των Κλήρων του Θανάτου, το κάνει έτσι ώστε το κάτω μέρος του τριγώνου να αγγίζει το κάτω μέρος του κύκλου. Το πλάνο αλλάζει και όταν ξαναεπιστρέφει δεν αγγίζουν πια.
Οταν ο Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη μιλάνε στον Ξενοφίλιο για τους κλήρους του Θανάτου στο σπίτι του, η εφημερίδα στο ράφι πίσω του είναι τυλιγμένη σε ρολό, αλλά στο επόμενο πλάνο όμως δεν είναι διπλωμένη.
Όταν ο Ξενοφίλος Λάβγκουντ ζωγραφίζει το σύμβολο των Κλήρων του Θανάτου, αρχίζει με την αριστερή πλευρά, κινώντας το κάρβουνο κάτω στη σελίδα. Το πλάνο αλλάζει και βλέπουμε το Χάρι, τον Ρον και την Ερμιόνη, ωστόσο μπορούμε ακόμη να τον ακούσουμε να ζωγραφίζει και ο ήχος υποδηλώνει ότι ποτέ δε σηκώνει το στυλό από το χαρτί. Ωστόσο, όταν το πλάνο επιστρέφει σε εκείνον να τελειώνει το σύμβολο, η δεξια πλευρά είναι ήδη ζωγραφισμένη και εκείνη τη στιγμή τελειώνει το κάτω μέρος του τριγώνου. Με τον τρόπο που το ζωγράφιζε, έπρεπε να να είχε πρώτα ζωγραφίσει την αριστερή πλευρά του τριγώνου, μετά το κάτω μέρος και στο τέλος τη δεξιά πλευρά. Ωστόσο, θα μπορούσε να είχε γίνει με τον τρόπο που αναφέρθηκε αρχικά(αριστερή πλευρά->δεξιά πλευρά->κάτω μέρος του τριγώνου), αν είχε σηκώσει το στυλό, το οποίο όμως όπως μας υποδηλώνεται μέσω του ήχου, δεν έκανε.
Καθ' όλη τη διάρκεια της ταινίας είναι εμφανές οτι τα γυαλιά του Χάρι δεν έχουν κρυστάλλους. Μόνο σε δύο σκηνές εμφανίζονται.
Στο δάσος, όταν η Ερμιόνη κάθεται με την πλάτη της πάνω σε ένα δέντρο διαβάζοντας, το βιβλίο αλλάζει θέση μεταξύ των πλάνων όπου ο Χάρι έρχεται προς εκείνη. Στο κοντινό πλάνο η κορυφή του βιβλίου βρίσκεται πάνω τα γόνατα της, στο ευρύ πλάνο που ακολουθεί το βιβλίο είναι κάτω απο τα γόνατα της και μετά στο επόμενο πλάνο επιστρέφει στην αρχική του θέση.
Στην πρωτελευταία σκηνή, οπού ο Λόρδος Βόλντεμορτ τραβά το Ραβδί από Κουφοξυλιά από τα χέρια του Ντάμπλντορ και μετά προτάσει το ραβδί στον αέρα, φαίνεται πως το χέρι του Λόρδου Βόλντεμορτ σε όλο το μήκος του είναι καλυμμένο με τρίχες. Στο βιβλίο, περιγράφεται ως τελείως άτριχος και σε κάθε άλλη σκηνή κάθε άλλης ταινίας έχουν προσπαθήσει να είναι ακριβείς με αυτό το γεγονός.
Όταν ο Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη κοιμούνται στην Γκρίμολντ Πλέις, η μπλούζα της Ερμιόνης έχει διαφορετικές "σούρες" ανάμεσα στα 2 πλάνα.
Στο Υπουργείο Μαγείας, καθώς ο Γιάξλεϊ επιπλήττει τον Ρον, ο οποίος είναι μεταμορφωμένος ως Ρεγκ Κάτερμολ, το αρχικό στην γραβάτα Υπουργείου του Γιάξλεϊ αλλάζει κατεύθυνση. Στο ένα πλάνο, το γράμμα "Μ" έχει κλίση προς τα αριστερά και σε μετέπειτα σκηνή είναι κλίνουν προς την αντίθεντη κατεύθυνση.
Κατά τη διάρκεια της σκηνής όπου ο Χάρι και ο Χάγκριντ είναι πάνω στη μηχανή μεταβαίνοντας μέσω ενός τούνελ, το λεωφορείο έχει πινακίδες που δηλώνουν πως προορισμός του είναι το Dartford. Και τα δύο τούνελ στο Dartford μεταφέρουν κυκλοφορία κατευθυνόμενη στο Βορρά, απομακρυνόμενη από το Dartford-όλα όσα ταξιδεύουν με κατεύθυνση το Νότο, προς το Dartford, ταξιδεύουν πάνω στη γέφυρα (που εμφανίζεται σε ορισμένες σκηνές. Κανένα μέσο κυκλοφορίας δεν μπαίνει στις σήραγγες, κατευθυνόμενο προς το Νότο, προς το Dartford.
Όταν ο Χάρι ανεβάζει το φερμουάρ του φορέματος της Τζίνι και φιλιούνται, το χτένισμά της αλλάζει προς την κατεύθυνση προς την οποία η κάμερα είναι στραμμένη σε αυτούς.
Όταν το Τρίο αντιμετωπίζει τον Μαντόγκους για το χαμένο μενταγιόν, ο Μαντόγκους ρίχνει στο πάτωμα μια μεγάλη στοίβα με προφήτες. Όμως μετά όταν ο Μαντόγκους βάζει τον Προφήτη (με την Άμπριτζ στο εξώφυλλο) στο τραπέζι, η στοίβα με τους Προφήτες είναι πάλι πίσω απο την Ερμιόνη.
Όταν οι Θανατοφάγοι διακόπτουν το γάμου του Μπιλ και της Φλερ, ο Ρον κρατά το δεξί χέρι της Ερμιόνης και ο Χάρι κρατά το αριστερό χέρι της κοπέλας, καθώς αυτή διακτινίζεται παραπλευρα μαζι τους. Ωστοσο, όταν διακτινίζονται στη Λεωφόρο Shaftesbury,τα χέρια του Ρον και του Χάρι έχουν αλλάξει θέση και τώρα ο Χάρι βρίσκεται να κρατά το δεξί χέρι της Ερμιόνης, ενώ ο Ρον κρατα το αριστερό της χέρι.
Κοντά στο τέλος, όταν η Ερμιόνη μαγεύει το πρόσωπο του Χάρι για να τον κρύψει, αφαιρει τα σήμα-κατατεθεν γυαλιά του για να κρύψει την ταυτότητα του και τα ρίχνει στην ίδια της την τσέπη. Ο Χάρι είναι ακόμη χωρίς γυαλιά κατά την, ανάκριση στο Μέγαλο Μαλφόι (τα γυαλιά του θα τον πρόδιδαν αμέσως). Ωστόσο, καθώς ο Ποντικοουράς (Πίτερ Πετίγκριου) μεταφέρει τόσο το Ρόν όσο και το Χάρι στο κελάρι, τα γυαλιά του Χάρι βρίσκονται ξαφνικά πάλι πάνω στο πρόσωπό του, ακόμη και αν η Ερμιόνη χωρίστηκε από αυτούς.
Στο πρώτο πλάνο του Τρίου στο καφέ, μετά την απόδραση απο τον Γάμο, ο Χάρι ρωτάει αν πρέπει να πάνε πίσω. Τότε η σερβιτόρα περνά μπροστά απο την κάμερα. Όταν το πλάνο κόβεται, η σερβιτόρα περνάει πάλι από το ίδιο σημείο
Όταν ο Χάρι κρατάει το μυστήριο μενταγιόν μπροστά στον Κρίτσερ, οι αλυσίδες είναι ενωμένες απο την οπτική γωνία του Χάρι και χωρισμένες απο του Κρίτσερ
Όταν ο Χάρι και η Ερμιόνη κάθονται στους βράχους κοντά στον γκρεμό, η Ερμιόνη αφήνει κάτω ένα κλειστό βιβλίο. Όταν η οπτική της κάμερας αλλάζει στον να βλέπουμε την Ερμιόνη από πίσω, φαίνεται πως ο άνεμος έχει ανοίξει το βιβλίο, όμως όταν η κάμερα πειστρέφει πάλι στην μπροστινή οπτική γωνία, το βιβλίο είναι και πάλι κλειστό. Μια τελική αλλαγή στις κάμερες, και το βιβλίο βρίσκεται πάλι ανοιχτό, να τρεμοπαίζει στο φύσημα του αέρα.
Όταν ο Χάρι βουτά μέσω της τρύπας στην παγωμένη λίμνη, το νερό πλημμυρίζει και βγαίνει έξω από τις άκρες της τρύπας και νερό ρέει πάνω από ένα μεγάλο μέρος πάγου, αμβλύνοντας το χιόνι πάνω στον πάγο. Όταν το πλάνο πάει στο Ρον, που τραβά τον Χάρι έξω από την τρύπα, το βρεγμένο χιόνι γύρω από την τρύπα έχει μειωθεί κατά μερικά μέτρα και έχει καταλήξει απλά να περικυκλώνει ένα μικρό μέρος της ίδιας της τρύπας.
Όταν ο Χάρι περπατά πάνω στην παγωμένη λιμνούλα, τόσο με παπούτσια όσο και ξυπόλυτος, δεν υπάρχουν αποτυπώματα πάνω στον πάγο. Η λιμνούλα είναι καλυμμένη με ένα ελαφρύ στρώμμα χιονιού, που ο Χάρι τινάζει γαι να δει του Σπαθί του Γκρίφιντορ κάτω από την παγωμένη επιφάνεια. Το χιόνι θα έδειχνε όποια ίχνη.
Όταν ο Μαντούνγκους φτάνει στο σπίτι με τον Κρίτσερ και τον Ντόμπι πάνω του, η κατσαρόλα, τα γυαλικά, το συρμάτινο καλάθι, το μπουκάλι κλπ πάνω στον πάγκο σίπλα στο νεροχύτη εξαφανίζονται, επανεμφανίζοναι ή/και αλλάξουν εντελώς στα close-ups και στις μετεπειτα σκηνές.
Αρχικά στη σκηνή όπου η Ερμιόνη κόβει τα μαλλιά του Χάρι στη σκηνή, ο Ρον ειναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι φορώντας νάρθηκα και κάτι που μοιάζει με αθλητική μπλούζα. Στη σκηνή όπου έρχεται μέσα και λέει "Το Σπαθί έχει κλαπεί" φορά μία διαφορετική αμφίεση και ο νάρθηκας του έχει χαθεί. Εφόσον ακούμε το ψαλίδι να κόβει τα μαλλιά του Χάρι, μπορούμε να ξέρουμε πως ο Ρον φορούσε κάτι διαφορετικό και ήταν στον νάρθηκα του ένα λεπτό πριν μπει μέσα.
Όταν η Ερμιόνη παίρνει στα χέρια της το βιβλίο "Άλμπους Ντάμπλντορ" στο σπίτι της Μπατίλντα, το παίρνει με το αριστερό της χέρι, ενώ στο δεξί της κρατά μονάχα το ραβδί της. Όταν το πλάνο τελειώνει, κρατα το βιβλίο και με τα δύο της χέρια.
Αφού ο Ρον βγάζει το Χάρι από την τρύπα στην παγωμένη λίμνη και αποθέτει το Χάρι ώστε ο Χάρι να στηριχθεί σε ένα βράχο, βλέπουμε το Ρον να απομακρύνεται κατά λίγα βήματα. Όταν το πλάνο δείχνει το Χάρι να σηκώνεται, ο Ρον ειναι πολύ πιο μακριά.
Προσέξτε τι συμβαίνει καθώς ο Ρον τραβά το Χάρι από τη λίμνη και τον αποθέτει κόντρα σε μία μεγάλη ρίζα. Όταν ο Χάρι έρχεται ξανά σε επαφή με τη ρίζα, εκείνη ταλαντεύεται. Η ρίζα δε θα κουνιόταν, εκτός και αν ο Χάρι ζύγιζε δύο φορές το βάρος του.
Αφού ο Ρον καταστρέφει τον Πεμπτουσιωτή, ο Χάρι πηγαίνει να καθίσει δίπλα του. Η απόσταση μεταξύ τους μεγαλώνει στο επόμενο πλάνο.
Όταν γίνεται ανάκριση στο Μαντούνγκους για το περιδέραιο, όταν λέει "Θα μπορούσα να βοηθήσω αν ο Τρελομάτης έπεφτε από τη σκούπα του", ο Ρον τοποθετεί το χέρι του στην καρέκλα απέναντι από τον Μαντούνγκους. Βάσει τις οπτικές από τα μετέπειτα πλάνα, το χέρι το Ρον είτε είναι απέναντι από τον Μαντούνγκους, είτε απέναντι από την αντίθετη πλευρά.
Στην παραλία όταν ο Χάρι κρατά τον Ντόμπι, και ο Ντόμπι λέει "Ο Ντόμπι είναι χαρούμενος που είναι με το φίλο του", ο Χάρι κρατά τον Ντόμπι από τον ώμο. Στο επόμενο πλάνο ο Χάρι κρατά το σπιτικό ξωτικό από το λαιμό.
Ο πατέρας της Λούνα παίρνει τον Χάρι παράμερα, για να του πει πως υποστήριζε τον Ντάμπλντορ και τώρα υποστηρίζει τον ίδιο το Χάρι. Ο Ξενοφίλιος φορά ένα ασημένιο μενταγιόν με το Σύμβολο των Κλήρων του Θανάτου. Στο κοντινό πλάνο του κοσμήματος, αυτό είναι πάνω από το κίτρινο γιλέκο του. Στη διαδοχική μεσσαία λήψη, είναι μερικώς κάτω από το ίδιο γιλέκο.
Όταν η Ερμιόνη διακτινίζεται μαζί με το Χάρι και το Ρον από το γάμο, δεν εχει μαζί της τη διακοσμημένη με χάντρες τσάντα της, ούτε είναι πάνω της όταν πρωτοεμφανίζονται στο Λονδίνο. Αφού το τρίο κρυφτεί στο σοκάκι, η τσάντα βρίσκεται ξαφνικά στο χέρι της. Από τότε την έχει πάντα μαζί της.
Όταν η Τζίνι ζητά από το Χάρι να της κομπώσει το φερμουάρ, έχει μία κοτσίδα στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού της, που αλλάζει από το να κρέμεται πάνω από τον αριστερό της ώμο, στο να κρέμεται πίσω από τον ώμο της, αναλόγως το πλάνο.
Όταν το Τρίο ανακρίνει τον Μαντούνγκους για το περιδέραιο, αυτός κάθεται στη γωνιακή καρέκλα και το τραπεζάκι είναι δίπλα στην καρέκλα, με ένα χάος από Ημερήσιους Προφήτες στο πάτωμα μπροστά από το τραπέζι. Ωστόσο, στα μετέπειτα πλάνα, το τραπέζι είναι 3-4 βήματα μακριά από την καρέκλα, μπροστά από τον τοίχο, με ένα Ημερήσιο Προφήτη ανάμσεσα στο ίδιο και την καρέκλα.
Όταν ο Χάρι κρατά το ραβδί του πάνω από την παγωμένη λίμνη, το φως αντανακλάται. Όταν το πλάνο ζουμάρει, η αντανάκλαση έχει χαθεί πλήρως.
Στην καφετέρια, όταν και η Ερμιόνη και ο Ρον στοχεύουν με τα ραβδιά τους τον Ντολόχοβ, τα κουτιά με μπισκότα Amaretti εκρύγνυνται από το ράφι πίσω του. Ωστόσο, στο αμέσως επόμενο πλάνο, ένα κουτί Amaretti(που βλέπει προς τον τοίχο) είναι ακόμη πάνω στο ράφι, μετά εξαφανίζεται και επανεμφανίζεται για μία ακόμη φορά.
Όταν ο Χάρι μιλά με τον Έλφιας Ντοζ στο γάμο, καθώς ο Έλφιας λέει, "Λοιπόν, ο Ντάμπλντορ ήταν πάντα πολύ κλειστός, ακόμη και ως αγόρι", κρατά το ποτό του στο χέρι του, πάνω στο τραπέζι, μα στο ακόλουθο πλάνο, δε το αγγίζει πλέον.
Όταν οι Ντάρσλεϊ φεύγουν, βλέπουμε το Χάρι να στέκεται μπροστά από το σπίτι, αρκετά μακριά από την μπροστινή πόρτα. Όταν το πλάνο αλλάζει, ο Χάρι έχει μετακινηθεί πολύ πιο κοντά στην μπροστινή πόρτα.
Σε όλη τη διάρκεια της ταινίας, κάθε χαρκατήρας, πλην του Χάρι, λανθασμένα αναφέρεται στην κατοικία των Ουέσλι ως "Τα Μπάροους". Στην πραγματικότητα ονομάζεται "Το Μπάροου", όπως λέει ο Χάρι στην καφετέρια και όπως αναφέρεται στην Κάμαρα με τα Μυστικά.
Στη σκηνή στο Καππουτσίνο Καφέ, η Ερμιόνη προκαλεί το ξόρκι "Πετρίφικους Τοτάλους" σε ένα Θανατοφάγο και ο Ρον λέει πώς θα 'πρεπε να τον σκοτώσουν. Καθώς ο Χάρι λέει, "Είναι καλύτερο να σβήσουμε τις αναμνήσεις τους.", κοιτάει κάτω, προς το Θανατοφάγο.Στο αμέσως επόμενο πλάνο, το κεφάλι του Χάρι είναι ελαφρώς γυρισμένο και κοιτάει ευθεία, προς τον Ρον.
Όταν η Ερμιόνη βασανίζεται από Μπέλατριξ στην έπαυλη των Μαλφόι, βλέπουμε ένα κοντινό της Ερμιόνης να κλαίει, και στη συνέχεια την Μπέλατριξ να πιάνει το δεξί χέρι της Ερμιόνης και να χαράζει "Mudblood" σε αυτό. Όμως, στο επόμενο πλάνο, βλέπουμε την Μπέλατριξ να χαράζει στο αριστερό χέρι της.
Όταν ο Ξενοφίλιος σχεδιάζει το σύμβολο των Κλήρων του Θανάτου, το κάνει έτσι ώστε το κάτω μέρος του τριγώνου να αγγίζει το κάτω μέρος του κύκλου. Το πλάνο αλλάζει και όταν ξαναεπιστρέφει δεν αγγίζουν πια.
Οταν ο Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη μιλάνε στον Ξενοφίλιο για τους κλήρους του Θανάτου στο σπίτι του, η εφημερίδα στο ράφι πίσω του είναι τυλιγμένη σε ρολό, αλλά στο επόμενο πλάνο όμως δεν είναι διπλωμένη.
Όταν ο Ξενοφίλος Λάβγκουντ ζωγραφίζει το σύμβολο των Κλήρων του Θανάτου, αρχίζει με την αριστερή πλευρά, κινώντας το κάρβουνο κάτω στη σελίδα. Το πλάνο αλλάζει και βλέπουμε το Χάρι, τον Ρον και την Ερμιόνη, ωστόσο μπορούμε ακόμη να τον ακούσουμε να ζωγραφίζει και ο ήχος υποδηλώνει ότι ποτέ δε σηκώνει το στυλό από το χαρτί. Ωστόσο, όταν το πλάνο επιστρέφει σε εκείνον να τελειώνει το σύμβολο, η δεξια πλευρά είναι ήδη ζωγραφισμένη και εκείνη τη στιγμή τελειώνει το κάτω μέρος του τριγώνου. Με τον τρόπο που το ζωγράφιζε, έπρεπε να να είχε πρώτα ζωγραφίσει την αριστερή πλευρά του τριγώνου, μετά το κάτω μέρος και στο τέλος τη δεξιά πλευρά. Ωστόσο, θα μπορούσε να είχε γίνει με τον τρόπο που αναφέρθηκε αρχικά(αριστερή πλευρά->δεξιά πλευρά->κάτω μέρος του τριγώνου), αν είχε σηκώσει το στυλό, το οποίο όμως όπως μας υποδηλώνεται μέσω του ήχου, δεν έκανε.
Καθ' όλη τη διάρκεια της ταινίας είναι εμφανές οτι τα γυαλιά του Χάρι δεν έχουν κρυστάλλους. Μόνο σε δύο σκηνές εμφανίζονται.
Στο δάσος, όταν η Ερμιόνη κάθεται με την πλάτη της πάνω σε ένα δέντρο διαβάζοντας, το βιβλίο αλλάζει θέση μεταξύ των πλάνων όπου ο Χάρι έρχεται προς εκείνη. Στο κοντινό πλάνο η κορυφή του βιβλίου βρίσκεται πάνω τα γόνατα της, στο ευρύ πλάνο που ακολουθεί το βιβλίο είναι κάτω απο τα γόνατα της και μετά στο επόμενο πλάνο επιστρέφει στην αρχική του θέση.
Στην πρωτελευταία σκηνή, οπού ο Λόρδος Βόλντεμορτ τραβά το Ραβδί από Κουφοξυλιά από τα χέρια του Ντάμπλντορ και μετά προτάσει το ραβδί στον αέρα, φαίνεται πως το χέρι του Λόρδου Βόλντεμορτ σε όλο το μήκος του είναι καλυμμένο με τρίχες. Στο βιβλίο, περιγράφεται ως τελείως άτριχος και σε κάθε άλλη σκηνή κάθε άλλης ταινίας έχουν προσπαθήσει να είναι ακριβείς με αυτό το γεγονός.
Όταν ο Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη κοιμούνται στην Γκρίμολντ Πλέις, η μπλούζα της Ερμιόνης έχει διαφορετικές "σούρες" ανάμεσα στα 2 πλάνα.
Στο Υπουργείο Μαγείας, καθώς ο Γιάξλεϊ επιπλήττει τον Ρον, ο οποίος είναι μεταμορφωμένος ως Ρεγκ Κάτερμολ, το αρχικό στην γραβάτα Υπουργείου του Γιάξλεϊ αλλάζει κατεύθυνση. Στο ένα πλάνο, το γράμμα "Μ" έχει κλίση προς τα αριστερά και σε μετέπειτα σκηνή είναι κλίνουν προς την αντίθεντη κατεύθυνση.
Κατά τη διάρκεια της σκηνής όπου ο Χάρι και ο Χάγκριντ είναι πάνω στη μηχανή μεταβαίνοντας μέσω ενός τούνελ, το λεωφορείο έχει πινακίδες που δηλώνουν πως προορισμός του είναι το Dartford. Και τα δύο τούνελ στο Dartford μεταφέρουν κυκλοφορία κατευθυνόμενη στο Βορρά, απομακρυνόμενη από το Dartford-όλα όσα ταξιδεύουν με κατεύθυνση το Νότο, προς το Dartford, ταξιδεύουν πάνω στη γέφυρα (που εμφανίζεται σε ορισμένες σκηνές. Κανένα μέσο κυκλοφορίας δεν μπαίνει στις σήραγγες, κατευθυνόμενο προς το Νότο, προς το Dartford.
Όταν ο Χάρι ανεβάζει το φερμουάρ του φορέματος της Τζίνι και φιλιούνται, το χτένισμά της αλλάζει προς την κατεύθυνση προς την οποία η κάμερα είναι στραμμένη σε αυτούς.
Όταν το Τρίο αντιμετωπίζει τον Μαντόγκους για το χαμένο μενταγιόν, ο Μαντόγκους ρίχνει στο πάτωμα μια μεγάλη στοίβα με προφήτες. Όμως μετά όταν ο Μαντόγκους βάζει τον Προφήτη (με την Άμπριτζ στο εξώφυλλο) στο τραπέζι, η στοίβα με τους Προφήτες είναι πάλι πίσω απο την Ερμιόνη.
Όταν οι Θανατοφάγοι διακόπτουν το γάμου του Μπιλ και της Φλερ, ο Ρον κρατά το δεξί χέρι της Ερμιόνης και ο Χάρι κρατά το αριστερό χέρι της κοπέλας, καθώς αυτή διακτινίζεται παραπλευρα μαζι τους. Ωστοσο, όταν διακτινίζονται στη Λεωφόρο Shaftesbury,τα χέρια του Ρον και του Χάρι έχουν αλλάξει θέση και τώρα ο Χάρι βρίσκεται να κρατά το δεξί χέρι της Ερμιόνης, ενώ ο Ρον κρατα το αριστερό της χέρι.
Κοντά στο τέλος, όταν η Ερμιόνη μαγεύει το πρόσωπο του Χάρι για να τον κρύψει, αφαιρει τα σήμα-κατατεθεν γυαλιά του για να κρύψει την ταυτότητα του και τα ρίχνει στην ίδια της την τσέπη. Ο Χάρι είναι ακόμη χωρίς γυαλιά κατά την, ανάκριση στο Μέγαλο Μαλφόι (τα γυαλιά του θα τον πρόδιδαν αμέσως). Ωστόσο, καθώς ο Ποντικοουράς (Πίτερ Πετίγκριου) μεταφέρει τόσο το Ρόν όσο και το Χάρι στο κελάρι, τα γυαλιά του Χάρι βρίσκονται ξαφνικά πάλι πάνω στο πρόσωπό του, ακόμη και αν η Ερμιόνη χωρίστηκε από αυτούς.
Στο πρώτο πλάνο του Τρίου στο καφέ, μετά την απόδραση απο τον Γάμο, ο Χάρι ρωτάει αν πρέπει να πάνε πίσω. Τότε η σερβιτόρα περνά μπροστά απο την κάμερα. Όταν το πλάνο κόβεται, η σερβιτόρα περνάει πάλι από το ίδιο σημείο
Όταν ο Χάρι κρατάει το μυστήριο μενταγιόν μπροστά στον Κρίτσερ, οι αλυσίδες είναι ενωμένες απο την οπτική γωνία του Χάρι και χωρισμένες απο του Κρίτσερ
Όταν ο Χάρι και η Ερμιόνη κάθονται στους βράχους κοντά στον γκρεμό, η Ερμιόνη αφήνει κάτω ένα κλειστό βιβλίο. Όταν η οπτική της κάμερας αλλάζει στον να βλέπουμε την Ερμιόνη από πίσω, φαίνεται πως ο άνεμος έχει ανοίξει το βιβλίο, όμως όταν η κάμερα πειστρέφει πάλι στην μπροστινή οπτική γωνία, το βιβλίο είναι και πάλι κλειστό. Μια τελική αλλαγή στις κάμερες, και το βιβλίο βρίσκεται πάλι ανοιχτό, να τρεμοπαίζει στο φύσημα του αέρα.
Όταν ο Χάρι βουτά μέσω της τρύπας στην παγωμένη λίμνη, το νερό πλημμυρίζει και βγαίνει έξω από τις άκρες της τρύπας και νερό ρέει πάνω από ένα μεγάλο μέρος πάγου, αμβλύνοντας το χιόνι πάνω στον πάγο. Όταν το πλάνο πάει στο Ρον, που τραβά τον Χάρι έξω από την τρύπα, το βρεγμένο χιόνι γύρω από την τρύπα έχει μειωθεί κατά μερικά μέτρα και έχει καταλήξει απλά να περικυκλώνει ένα μικρό μέρος της ίδιας της τρύπας.
Όταν ο Χάρι περπατά πάνω στην παγωμένη λιμνούλα, τόσο με παπούτσια όσο και ξυπόλυτος, δεν υπάρχουν αποτυπώματα πάνω στον πάγο. Η λιμνούλα είναι καλυμμένη με ένα ελαφρύ στρώμμα χιονιού, που ο Χάρι τινάζει γαι να δει του Σπαθί του Γκρίφιντορ κάτω από την παγωμένη επιφάνεια. Το χιόνι θα έδειχνε όποια ίχνη.
Όταν ο Μαντούνγκους φτάνει στο σπίτι με τον Κρίτσερ και τον Ντόμπι πάνω του, η κατσαρόλα, τα γυαλικά, το συρμάτινο καλάθι, το μπουκάλι κλπ πάνω στον πάγκο σίπλα στο νεροχύτη εξαφανίζονται, επανεμφανίζοναι ή/και αλλάξουν εντελώς στα close-ups και στις μετεπειτα σκηνές.
Αρχικά στη σκηνή όπου η Ερμιόνη κόβει τα μαλλιά του Χάρι στη σκηνή, ο Ρον ειναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι φορώντας νάρθηκα και κάτι που μοιάζει με αθλητική μπλούζα. Στη σκηνή όπου έρχεται μέσα και λέει "Το Σπαθί έχει κλαπεί" φορά μία διαφορετική αμφίεση και ο νάρθηκας του έχει χαθεί. Εφόσον ακούμε το ψαλίδι να κόβει τα μαλλιά του Χάρι, μπορούμε να ξέρουμε πως ο Ρον φορούσε κάτι διαφορετικό και ήταν στον νάρθηκα του ένα λεπτό πριν μπει μέσα.
Όταν η Ερμιόνη παίρνει στα χέρια της το βιβλίο "Άλμπους Ντάμπλντορ" στο σπίτι της Μπατίλντα, το παίρνει με το αριστερό της χέρι, ενώ στο δεξί της κρατά μονάχα το ραβδί της. Όταν το πλάνο τελειώνει, κρατα το βιβλίο και με τα δύο της χέρια.
Αφού ο Ρον βγάζει το Χάρι από την τρύπα στην παγωμένη λίμνη και αποθέτει το Χάρι ώστε ο Χάρι να στηριχθεί σε ένα βράχο, βλέπουμε το Ρον να απομακρύνεται κατά λίγα βήματα. Όταν το πλάνο δείχνει το Χάρι να σηκώνεται, ο Ρον ειναι πολύ πιο μακριά.
Προσέξτε τι συμβαίνει καθώς ο Ρον τραβά το Χάρι από τη λίμνη και τον αποθέτει κόντρα σε μία μεγάλη ρίζα. Όταν ο Χάρι έρχεται ξανά σε επαφή με τη ρίζα, εκείνη ταλαντεύεται. Η ρίζα δε θα κουνιόταν, εκτός και αν ο Χάρι ζύγιζε δύο φορές το βάρος του.
Αφού ο Ρον καταστρέφει τον Πεμπτουσιωτή, ο Χάρι πηγαίνει να καθίσει δίπλα του. Η απόσταση μεταξύ τους μεγαλώνει στο επόμενο πλάνο.
Όταν γίνεται ανάκριση στο Μαντούνγκους για το περιδέραιο, όταν λέει "Θα μπορούσα να βοηθήσω αν ο Τρελομάτης έπεφτε από τη σκούπα του", ο Ρον τοποθετεί το χέρι του στην καρέκλα απέναντι από τον Μαντούνγκους. Βάσει τις οπτικές από τα μετέπειτα πλάνα, το χέρι το Ρον είτε είναι απέναντι από τον Μαντούνγκους, είτε απέναντι από την αντίθετη πλευρά.
Στην παραλία όταν ο Χάρι κρατά τον Ντόμπι, και ο Ντόμπι λέει "Ο Ντόμπι είναι χαρούμενος που είναι με το φίλο του", ο Χάρι κρατά τον Ντόμπι από τον ώμο. Στο επόμενο πλάνο ο Χάρι κρατά το σπιτικό ξωτικό από το λαιμό.
Ο πατέρας της Λούνα παίρνει τον Χάρι παράμερα, για να του πει πως υποστήριζε τον Ντάμπλντορ και τώρα υποστηρίζει τον ίδιο το Χάρι. Ο Ξενοφίλιος φορά ένα ασημένιο μενταγιόν με το Σύμβολο των Κλήρων του Θανάτου. Στο κοντινό πλάνο του κοσμήματος, αυτό είναι πάνω από το κίτρινο γιλέκο του. Στη διαδοχική μεσσαία λήψη, είναι μερικώς κάτω από το ίδιο γιλέκο.
Όταν η Ερμιόνη διακτινίζεται μαζί με το Χάρι και το Ρον από το γάμο, δεν εχει μαζί της τη διακοσμημένη με χάντρες τσάντα της, ούτε είναι πάνω της όταν πρωτοεμφανίζονται στο Λονδίνο. Αφού το τρίο κρυφτεί στο σοκάκι, η τσάντα βρίσκεται ξαφνικά στο χέρι της. Από τότε την έχει πάντα μαζί της.
Όταν η Τζίνι ζητά από το Χάρι να της κομπώσει το φερμουάρ, έχει μία κοτσίδα στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού της, που αλλάζει από το να κρέμεται πάνω από τον αριστερό της ώμο, στο να κρέμεται πίσω από τον ώμο της, αναλόγως το πλάνο.
Όταν το Τρίο ανακρίνει τον Μαντούνγκους για το περιδέραιο, αυτός κάθεται στη γωνιακή καρέκλα και το τραπεζάκι είναι δίπλα στην καρέκλα, με ένα χάος από Ημερήσιους Προφήτες στο πάτωμα μπροστά από το τραπέζι. Ωστόσο, στα μετέπειτα πλάνα, το τραπέζι είναι 3-4 βήματα μακριά από την καρέκλα, μπροστά από τον τοίχο, με ένα Ημερήσιο Προφήτη ανάμσεσα στο ίδιο και την καρέκλα.
Όταν ο Χάρι κρατά το ραβδί του πάνω από την παγωμένη λίμνη, το φως αντανακλάται. Όταν το πλάνο ζουμάρει, η αντανάκλαση έχει χαθεί πλήρως.
Στην καφετέρια, όταν και η Ερμιόνη και ο Ρον στοχεύουν με τα ραβδιά τους τον Ντολόχοβ, τα κουτιά με μπισκότα Amaretti εκρύγνυνται από το ράφι πίσω του. Ωστόσο, στο αμέσως επόμενο πλάνο, ένα κουτί Amaretti(που βλέπει προς τον τοίχο) είναι ακόμη πάνω στο ράφι, μετά εξαφανίζεται και επανεμφανίζεται για μία ακόμη φορά.
Όταν ο Χάρι μιλά με τον Έλφιας Ντοζ στο γάμο, καθώς ο Έλφιας λέει, "Λοιπόν, ο Ντάμπλντορ ήταν πάντα πολύ κλειστός, ακόμη και ως αγόρι", κρατά το ποτό του στο χέρι του, πάνω στο τραπέζι, μα στο ακόλουθο πλάνο, δε το αγγίζει πλέον.
Όταν οι Ντάρσλεϊ φεύγουν, βλέπουμε το Χάρι να στέκεται μπροστά από το σπίτι, αρκετά μακριά από την μπροστινή πόρτα. Όταν το πλάνο αλλάζει, ο Χάρι έχει μετακινηθεί πολύ πιο κοντά στην μπροστινή πόρτα.
Σε όλη τη διάρκεια της ταινίας, κάθε χαρκατήρας, πλην του Χάρι, λανθασμένα αναφέρεται στην κατοικία των Ουέσλι ως "Τα Μπάροους". Στην πραγματικότητα ονομάζεται "Το Μπάροου", όπως λέει ο Χάρι στην καφετέρια και όπως αναφέρεται στην Κάμαρα με τα Μυστικά.
Στη σκηνή στο Καππουτσίνο Καφέ, η Ερμιόνη προκαλεί το ξόρκι "Πετρίφικους Τοτάλους" σε ένα Θανατοφάγο και ο Ρον λέει πώς θα 'πρεπε να τον σκοτώσουν. Καθώς ο Χάρι λέει, "Είναι καλύτερο να σβήσουμε τις αναμνήσεις τους.", κοιτάει κάτω, προς το Θανατοφάγο.Στο αμέσως επόμενο πλάνο, το κεφάλι του Χάρι είναι ελαφρώς γυρισμένο και κοιτάει ευθεία, προς τον Ρον.
Ευχαριστώ πολύ την Maria Lovegood για την βοήθεια της στην μετάφραση των goofs
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ratatouille στις Δευ Ιουν 18, 2012 8:47 pm, 3 φορές συνολικά