Beatrice Baudelaire έγραψε:Μετάα, Δωμάτιο των ευχών. Με το που μπάινει μέσα ο Χάρι, εντοπίζει αμέσως το διάδημα, λες και ήταν εκεί και τον περίμενε.
Ὅπως λέει κι ὁ Ντάμπλντορ
τὸ Γκρίφοντορ βοηθάει ὅσους χρειάζονται βοήθεια.
Beatrice Baudelaire έγραψε: Άσε που θα έπρεπε να ήτανε μαυρισμένο από τα χρόνια, όπως στο βιβλίο. Είναι δυνατόν να ήτανε ασημένιο και αστραφτερό, και να γυαλίζει κιόλας?
Αμ που ήταν σε κουτί κιόλας σκεπασμένο με ύφασμα μην και χαλάσει;
Τὰ πολύτιμα μέταλλα δὲν ὁξειδώνονται.
Πρὶν ἀρχίσω νὰ λέω τὶς ἀπόψεις μου νὰ ἐπισημάνω ὄτι δὲν ἔχω διαβάσει τὰ βιβλία. Ἔχω δεῖ τὶς ταινίες καὶ ἔχω διαβάσει κάποια πράγματα στὴν Wikipedia.
Νυχτερινὸ προσκλητήριο Σνέηπ: -Σὲ βίντεο στὸ youtube δείχνει ὄτι ἐν μέσω τῶν μαθητῶν τοῦ Γκρίφιντορ νὰ εἶναι ὁ Χάρυ πιασμένος χέρι χέρι μὲ τὴν Τζίνι. Γιατὶ τὸ ἔκοψαν ἀπὸ τὴν ταινία;
Κομμένες σκηνές: -Ἔχω δεῖ στὸ youtube τὴν θεία τοῦ Χάρυ στὸ ἄδειο σπίτι, τὴν σκηνὴ ὅπου ὀ ξάδερφος ἀποχειρετὰ τὸν Χάρυ καθῶς τὴν σκηνὴ τὴν ὁποία περιέγραψα προηγουμένως. Γιατὶ τὶς ἔκοψαν;
Ὁ Χάρυ ἀποκαλύπτει τὸν φονιὰ τοῦ Ντάμπλντορ: +Ἡ Ἀθηνᾶ μπαίνει μπροστὰ ἀπὸ τὸν Χάρυ γιὰ νὰ τὸν προστατεύσει. Στὴν συνέχεια κινεῖται μὲ θανατηφόρο πρόθεση κατὰ τοῦ Σνέηπ. Στὸ πρόσωπό της φαίνεται ὁ ὀργή της.
Οἱ μαθητὲς εἶναι ἔξω ἀπὸ τοὺς κοιτῶνες: +Μοῦ ἄρεσε ποὺ μπῆκε "τσόντα" αὐτὴ ἠ κωμικὴ σκηνή:
ἐννοεῖται ῤὲ ἠλίθιε πῶς εἶναι ἔξω ἀπὸ τοὺς κοιτῶνες.Ἡ Τζίνι Οὐέσλι μπαίνει μπροστὰ ἀπὸ τὸν Χάρυ: -Ὅταν μιὰ μαθήτρια τοῦ Σλίθεριν προτρέπει τοὺς ὑπόλοιπους νὰ συλλάβουν τὸν Χάρυ τότε πρώτη ἠ Τζίνι μπαίνει μπροστὰ ἀπὸ τὸν Χάρυ (ἀκολουθούμενη ἀπὸ τὴν Ἑρμιόνη καὶ τὸ Τάγμα τοῦ Φοίνικα). Ἡ ἀντίδραση τῆς Τζίνι εἶναι πολὺ χλιαρή. Θὰ προτιμούσα μόλις μπῆκε μπροστά του νὰ σήκωνε τὸ ῥαβδί της καὶ νὰ τὴν ἐπιτιθόταν ἢ ἔστω νὰ τὴν ἀπειλοῦσε.
Ἡ Ἀθηνᾶ πρὸ τῆς μάχης τοῦ Χόγκουαρτς: +++++++++++Διέταξε τὸν ἐπιστάτη νὰ κλείσει τὸ Σλίθεριν στὸ μπουντρούμι.
Ὀργάνωσε τὴν ἄμυνα τοῦ Χόγκουαρτς.
Ὅταν ὀ Φίλιους εἶπε ὄτι δὲν μποροῦν νὰ τὸν κρατήσουν ἀπ'ἔξω γιὰ πάντα τοῦ ἀπάντησε ὄτι μποροῦν νὰ τὸν καθυστερήσουν. Στὴν συνέχεια ἀκούγεται πιὸ ἀγριεμένη καθῶς λέει:
τὸ ὄνομά του εἶναι Βόλντεμορτ, μπορεῖς νὰ τὸ πεῖς. Θὰ ἐπιχειρήσει νὰ μᾶς σκοτώσει ἔτσι κι ἀλλιῶς.
Μοῦ ἄρεσε ἡ παιδικὰ χαρά μὲ τὴν ὁποία εἶπε:
πάντα ἤθελα νὰ χρησιμοποιήσω αὐτὸ τὸ ξόρκιὉ Κίνγκσλι Σάκλμπολτ σκόπευε νὰ ἀναλάβει τὴν ἄμυνα τοῦ Χόγκουαρτς ἀλλὰ ὐπαναχώρησε ὅταν εἶδε τὴν ἀσπίδα γύρω ἀπὸ αὑτό.
Ἡ πρώτη φάση τῆς μάχης τοῦ Χόγκουαρτς: --------Δείχνει μόνο τὸν Φίλιους νὰ ὀπισθοχωρεῖ πίσω ἀπὸ τὰ ζωντανεμένα ἀγάλματα. Μόνες σκηνὲς μάχης ἄτομο μὲ ἄτομο δείχνει στὸν πύργο Ἀστρονομίας: ὁ Ἄρθουρ Οὐέσλι (ἀν δὲν τὸν μπερδεύω μὲ ἄλλον) κι ὁ Κίνγκσλι Σάκλμπολτ ἐξουδετερώνουν κάποιους ἐπιτιθέμενους.
Δείχνει μόνο τὸν ἔνα δίδυμο πεσμένο μπροστὰ ἀπὸ κάποια Θανατοφάγο ὅταν ὀ Βόλντεμορτ καλεῖ τοὺς δικούς του νὰ ὀπισθοχωρήσουν. Δὲν δείχνει ὅμως τὴν μάχη. Δὲν δείχνει τὶς σκηνὲς μάχης ὅπου φονεύθηκαν οἱ Λούπιν, Τόνκς. Γενικῶς θὰ ἔπρεπε οἰ σκηνὲς μάχης νὰ εἶναι πολλές.
Αὐτὰ τὰ ὁλίγα γιὰ τώρα, to be continued.