από anthian9 Τετ Ιουν 01, 2011 3:47 pm
Σόρρυ, αλλά έχει σκεφτεί κανείς τι επιπτώσεις θα έχετε αν εξετάζεστε χωρίς ύλη; (πράγμα αδύνατο, γιατί ούτε το ίδιο το σχολείο θα μπορεί να διδάξει
Οι εξετάσεις "με ανοιχτά" βιβλία όπως τις χαρακτήρισε η Διαμαντοπούλου, είναι κολοκύθια τούμπανα και ό,τι χειρότερο μπορεί να σας κάνει. και πείτε πως γίνει-αλλά ΔΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ- πόσοι θα περάσετε σε κάποια σχολή; Πόσοι θα επιτύχετε, έστω; Είναι αδύνατον. Μπορεί να έχετε διαθέσιμες όλες τις πηγές πληροφόρησης για να βρείτε την απαντηση, αλλά αν πέσει κάτι που δεν σας έχει διδαχτεί από πουθενά μέχρι να το βρείτε, πάπαλα οι εξετάσεις.
Το Υπουργείο παιδείας, δεν ξέρει τι κάνει. Τα άτομα που δουλεύουν εκεί μέσα δεν έχουν πατήσει ούτε μία φορά το πόδι τους σε δημόσιο σχολείο για να δούνε πως έχουν τα πράγματα. Μιλάνε για ψηφιακό σχολείο, ενώ η πλειοψηφία των σχολείων δεν έχουν Η/Υ, ούτε και πρόκειται να τους δοθούν από το κράτος χρήματα για να αγοράσουν.
Ένα άλλο κουλό, επί της πρότασης 'θα καταργηθούν τα φροντιστήρια και τα παιδιά θα κάνουν επιπρόσθετα μαθήματα μέσω δασκάλων στο ίντερνετ', δεν σχολιάζω τίποτα πέρα από ένα χα, χα, χα. Αν είναι ποτέ δυνατόν.
Όσο για τα μαθήματα εμβάθυνσης, το ψάξατε καθόλου; Τα ΜΚ μαζί με τα γενικής, όσοι τα έχουν, θα είναι 6 ώρες την εβδομάδα. Συν 2 ώρες εμβάθυνση στα Μαθηματικά που προτείνουν, 8. Γίνονται υπερβολές, τα παιδιά θα τρελαθούν, ήδη υπάρχει σύγχυση.
Και η μείωση των κατευθύνσεων στην β, δεν μου αρέσει καθόλου, μα καθόλου. Βλέπουμε πόσο δύσκολο είναι να προχωρήσουν τα τμήματα με τις 3 κατευθύνσεις, κυρίως με την πλειοψηφία της Τεχνολογικής να παίζει τον ρόλο του τουρίστα(την πλειοψηφία, δεν αναφέρομαι σε όλους, μην παρεξηγηθεί κανείς). Φανταστείτε να υπάρξει ένωση της τωρινής Θετικης με την τεχνολογική. Πολύ ωραία, φίνα μιλάμε.
Μπαχαλάκι ωραίο θα είστε αν περαστούν οι αλλαγές. Είμαι πάρα πολύ απογοητευμένη. Μόνο τα πρότζεκτ μου φαίνονται ως κάτι καλό. Ως ένα βήμα για το μέλλον.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την anthian9 στις Τετ Ιουν 01, 2011 3:50 pm, 1 φορά