από anthian9 Σαβ Μαρ 19, 2011 5:13 pm
Μακάρι να μπορούσα να διδάσκω Άμυνα ή Βοτανολογία. Είναι υπέροχα και τα δύο! Το άκρον άωτον το ένα από το άλλο βέβαια...
Θα ήμουν αρκετά αυστηρή, θα έβαζα πολλή δουλειά στα παιδιά, αλλά θα τους στεκόμουν όποτε με χρειαζόταν. Την πρώτη μέρα σίγουρα δεν θα αποκτούσαν την καλύτερη των εντυπώσεων, αλλά με τον καιρό θα με συνήθιζαν και θα καταλάβαιναν πως δεν είμαι στριμμένο άντερο, αντιθέτως, απλώς θέλω να γίνεται σωστό μάθημα. Όχι, δεν θα με φοβόταν σίγουρα, απλά θα ήμουν από τις καθηγήτριες που σκέφτεσαι " ΠΡΕΠΕΙ να διαβάσω, επειδή ΘΕΛΩ". Να είσαι αυστηρός και όλα αυτά, αλλά να κάνεις και σωστά την δουλειά σου, έτσι; Τύπος και υπογραμμός...
Θα υπολόγιζα την προσπάθεια, δηλαδή ακόμη και αν δεν ολοκλήρωναν τις εργασίες τους, δεν θα με πείραζε, αρκεί να έβλεπα πως όντως ασχολήθηκαν και δεν πήγαν στην εύκολη λύση της αντιγραφής.
Πιο πολύ για 'μένα θα μετρούσε η συμπεριφορά και όχι η τήρηση των κανόνων... Μερικές φορές οι κανόνες είναι για να σπάνε. Αλλά τύποι σαν τον Μαλφόυ/Κράμπε/Γκόιλ και λοιπά ανώριμα καθίκια θα είχαν μείνει στο μάθημά μου 2 και 3 φορές.
Θα ήθελα πολύ με τον καιρό να με αγαπήσουν τα παιδιά, να ανοίγουμε συζητήσεις για ό,τι θέμα ήθελαν και να μην με ντρέπονται. Να διαλυθεί το πρότυπο του καθηγητή-σε έφαγα. Τέλος, να τους έμενε κάτι από το μάθημα, οτιδήποτε, ακόμη και σε αυτούς που δεν τους ενδιέφερε και τόσο.
Ωραία που θα ήταν...