από Amycus Πεμ Μάης 09, 2013 6:51 pm
Νομίζω πως σε αυτό το φόρουμ έχουμε μπερδευτεί γενικώς στο τι σημαίνει ελευθερία,ελευθερία έκφρασης,λογοκρισία και προσυλητισμός.Πρέπει να επανεξετάσουμε λίγο εννοιολογικά πλέον και με άλλη βάση τους όρους αυτούς ώστε να ελέγξουμε τι κανει εδώ μέσα ο καθένας μας,πότε πέφτει σε λάθη και πότε είναι ακριβής στον να μην θίξει ή να περάσει τα όρια.
Το τι ρόλο παίζει η θρησκεία στην ζωή του καθένα μας,με αφήνει παγερά αδιάφορο.Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος είναι άθρησκος,άθεος (που μεταξύ μας,κανείς δεν το έχει καταφέρει αυτό,ελάχιστοι έχουν το πνευματικό υπόβαθρο για τέτοιο υπαρξιακό ξερίζωμα),βουδδιστής,μουσουλμάνος,χριστιανός και τα λοιπά.Το θέμα μου όμως είναι να μην ενοχλώ τον πιστεύοντα σε άλλο δόγμα ή μη πιστεύοντα γενικώς,να μην τον προσβάλλω,να μην του επιβάλλω και γενικότερα να μην πέφτω σε οποιαδήποτε πειρασμό.Το αυτό όμως θα πρέπει να απαιτήσω και απο τους άλλους.Να μην ενοχλούνται και να μην ενοχλούν.
Το τοπικ έχει θέμα την ισότητα του ανθρώπου με τα ζώα σε αυτόν τον πλανήτη.Καθώς πιστεύω ότι είμαστε άρρηκτα δεμένοι με το περιβάλλον,την χλωρίδα και την πανίδα,και ότι ο σεβασμός μας απέναντι στα ζώα φανερώνει όχι μόνο την ευαίσθητη πλευρά μας αλλά τον πολιτισμό μας που είναι απόρροια την νοημοσύνης μας,απάντησα ότι είμαστε ίσοι.Η νοημοσύνη για εμένα δεν λέει τίποτα καθώς απο την στιγμή που την χρησιμοποιήσαμε για να βλάψουμε,το..."ατού" μας εξαθλιώθηκε και εξευτελίστηκε.Το μέγα επιχειρημα λοιπόν περί πνευματικής ανωτερότητας τελείωσε για εμένα.Τα ζώα απέδειξαν ότι είναι ανώτερα,εμείς μπορούμε να το αποδείξουμε;
Μιάς και έχω μελετήσει λόγω αντικειμένου διάφορες θρησκείες,παρατήρησα ότι τα ζώα δημιουργούνταν πάντα πρώτα.Μετά ο άνθρωπος.Και φυσικά το επιχείρημα ελέγχεται ως ατελές επειδή εδράζεται σε κάτι το μη επιστημονικό.Αλλά δεν το χρησιμοποιώ ως επιχείρημα -εδώ είναι το θέμα- το χρησιμοποιώ σαν διαπίστωση.Διάβασε την διατύπωση:
Και θρησκευτικά να το δεις,πρώτα φτιάχτηκαν τα ζώα και μετά ο άνθρωπος.
Το λοιπόν,δεν χρησιμοποιώ κανένα θρησκευτικό επιχείρημα καθώς γνωρίζω ότι απλά δεν μπορεί να σταθεί σε ένα ανομοιογενές κοινό.Σε μια θρησκευτική μάζωξη θα έστεκε ίσως αλλά και πάλι σαν διαπίστωση,ποτέ σαν επιχείρημα.Και μην θεωρήσεις ότι η διαπίστωση εδώ υπερέχει του επιχειρήματος.Είναι γενικότερη παρατήρηση που προκύπτει απο την συγκριτική μελέτη θρησκευμάτων και χρησιμοποιείται πάντα ουδέτερα.