O Στίβεν Σιγκάλ (κατα κόσμον Στέφανος Γλάρος) είναι ένας από τους
θρυλικοτερους μαχητές. Τα έχει βάλει επιτυχώς με τη μαφία, τους
τρομοκράτες, τους καταπατητές δασών, τους λαθρεμπόρους, τους Ασιάτες
μέχρι και τους ζαμπονοκόπτες!!!
Έχει διακριθεί σε μάχες σε κάθε τύπο εδάφους. Οι ζούγκλες του
Αμαζονίου, τα δάση του Καναδά, οι έρημοι της Αραβίας, τα υψίπεδα του
Θιβέτ, η μακρινή στρούγκα του κυρ-Ηλία, έχουν γνωρίσει την ανδρεία του
καθώς φρόντισε να τα ποτίσει με το αίμα των αναξίων εχθρών του. Τραίνα,
αεροπλάνα, αερόστατα, καρά, υποβρύχια, πλοία, καΐκια, ουρανοξύστες,
γκαράζ... ο Στίβεν Σιγκάλ έχει βγει νικητής σε κάθε μέσο και κάθε τοπο.
Τιποτα δεν σταματά τον άσσο του Αϊκίντο!!!
Είναι ο μόνος μέχρι σήμερα (και αύριο) δυτικός που έχει ανοίξει
σχολή Αϊκίντο στην Ιαπωνία, με μεγάλη επιτυχία. Τους έσπασε όλους στο
ξύλο.
Λέγεται ο Στίβεν Σιγκάλ είχε ως δάσκαλο, μεταξύ των σοφών
σεν-σεϊ που του ενστάλαξαν όλη την απόκρυφη γνώση των πολεμικών τεχνών,
τον Master Yoda, τον Liu Kang, αλλά και τον -και καλά ηθοποιό- Buster
Keaton, ο οποίος του δίδαξε την τεχνική "πέτρινο πρόσωπο"...
Ο Στίβεν Σιγκάλ ποτέ δεν αφήνει τα συναισθήματα του να
φανερωθούν... Γι' αυτό, διατηρεί πάντα αυτό το ολύμπιο υφος. Αλλά έχει
ξεπεράσει το δάσκαλο του, καθώς έχει προσαρμόσει την τεχνική και στη
φωνή του... η απαλή, αργή, βραχνή φωνή του (ίσα που καταλαβαίνεις τι
θέλει να πει) αποσκοπεί στη μυστική του συνεννόηση με το Δημιουργό (δες
Τσακ Νόρις) χωρίς την υποκλοπή τρίτων.
Χαρακτηριστική είναι η άνεση με την οποία σπάει χέρια,
αστραγάλους, λαιμούς και όποιο άλλο ανθρώπινο μελος. Ενα απλό λύγισμα
του καρπού για εμάς, στα άρτια εκπαιδευμένα φονικά εργαλεία του (ο
αμύητος κόσμος τα λέει "χέρια"... τς τς τς, τι ανόητοι) μπορεί να
επιφέρει ολική παράλυση του χεριού, από ωμό μέχρι ακροδάχτυλα.
Επίσης μύθος έχει γίνει και η περίφημη τεχνική του "ακριβό
κόψιμο", όπου χρησιμοποιεί μια απλή πιστωτική κάρτα για να κόψει τα
λαρύγγια των απατεώνων... Σκηνή με έντονο συμβολισμό προς το πλαστικό
χρήμα.
Ο Στίβεν Σιγκάλ είναι εκτός των άλλων και μέγας γιόγκι... Όλο διαλογίζεται!!
Ανάμεσα στα υπόλοιπα ο προαναφερθέντας πρωταγωνιστής της
καθημερινότητας και της ζωής έχει διατελέσει και τραγουδιστής. Η
υπέροχη λυρική φωνή του (φονικό εργαλείο, εξασκημενο μέσα από τις
πολεμικές κραυγές και τα βασανιστήρια που περνάει μέσα στο ατσαλάκωτο
πάντα κουστούμι του) συνόδευσε άσματα εξόχου ποιότητας με τίτλους όπως:
Φήμες για ιστορικό ντουέτο με την Κατερίνα Στανίση με τίτλο "Ζεις μοναχά για να πεθάνεις" μάλλον αποδεικνύονται αναληθείς, οπότε θα τον θαυμάσουμε το χειμώνα στα τοπικά DVDάδικα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οποιοδήποτε αρνητική σκέψη στο πρόσωπο του
προαναφερθέντος καλλιτέχνη (ηθοποιός σημαίνει φως και αίμα) οδηγεί σε
άμεση νέκρωση των όρχεων μέσω της γνωστής Capoeira-Mojito-Caipirinha
τεχνικής με την πιστωτική κάρτα που αναφέρθηκε πιο πάνω...
Έντονο κείμενο
Επίσης πασίγνωστη είναι η τεχνική του μπιλιάρδου την οποία
χρησιμοποιεί σε πολύ σοβαρές καταστάσεις. Άμα τα πάρει στην κουτέλα
παίρνει μια μπάλα του μπιλιάρδου, την βάζει μέσα σε ένα πανί γεμάτο
γράσα και σπάει μάπες, ενώ οι αντίπαλοι φτύνουν δόντια. Όσο
περισσότεροι είναι τόσο περισσότερες μπάλες χρησιμοποιεί. Ενώ αν είναι
υπεράριθμοι οι στρατοί τους οποίους αντιμετωπίζει χρησιμοποιεί και τη
στέκα του μπιλιάρδου μαζί με τις μπάλες. Αυτό το γεγονός είχε αναφερθεί
στις μαρτυρίες του Ηρόδοτου όταν μίλησε για την υπερμάχη του Steven με
τους στρατούς του Ναβουχοδονόσορα όπου τον εξευτέλισε, αφού του
κατασπάραξε 2000000000000000000000000000000000 άνδρες
467578683541563723 άλογα 1419349053 ελέφαντες 1084243098750304
ιπτάμενες αρκούδες και μια μπουγάτσα με κανέλλα. Αλλά έχει καταγραφεί
και η μεγαλύτερη μάχη που έχει γίνει ποτέ σε διαπλανητικό επίπεδο όπου
τον ζορίσανε τον Steven οι έλληνες οι νεφελίμ οι ελοχίμ οι άτλαντες οι
σύριοι οι κενταύριοι οι αριανοί και οι δεινόσαυροι και αναγκάστηκε να
χρησιμοποιήσει εκτός από τις μπάλες και την στέκα, ολόκληρο το τραπέζι
του μπιλιάρδου και τους κατατρόπωσε πάλι όλους.
Πλανώνται φήμες ότι έχει αποσυρθεί κάπου στην Πάτρα για να απομονωθεί και να αυτοδιδαχτεί νέες κινήσεις Αικίντο.
θρυλικοτερους μαχητές. Τα έχει βάλει επιτυχώς με τη μαφία, τους
τρομοκράτες, τους καταπατητές δασών, τους λαθρεμπόρους, τους Ασιάτες
μέχρι και τους ζαμπονοκόπτες!!!
- Seagull= Γλάρος
Έχει διακριθεί σε μάχες σε κάθε τύπο εδάφους. Οι ζούγκλες του
Αμαζονίου, τα δάση του Καναδά, οι έρημοι της Αραβίας, τα υψίπεδα του
Θιβέτ, η μακρινή στρούγκα του κυρ-Ηλία, έχουν γνωρίσει την ανδρεία του
καθώς φρόντισε να τα ποτίσει με το αίμα των αναξίων εχθρών του. Τραίνα,
αεροπλάνα, αερόστατα, καρά, υποβρύχια, πλοία, καΐκια, ουρανοξύστες,
γκαράζ... ο Στίβεν Σιγκάλ έχει βγει νικητής σε κάθε μέσο και κάθε τοπο.
Τιποτα δεν σταματά τον άσσο του Αϊκίντο!!!
Είναι ο μόνος μέχρι σήμερα (και αύριο) δυτικός που έχει ανοίξει
σχολή Αϊκίντο στην Ιαπωνία, με μεγάλη επιτυχία. Τους έσπασε όλους στο
ξύλο.
Λέγεται ο Στίβεν Σιγκάλ είχε ως δάσκαλο, μεταξύ των σοφών
σεν-σεϊ που του ενστάλαξαν όλη την απόκρυφη γνώση των πολεμικών τεχνών,
τον Master Yoda, τον Liu Kang, αλλά και τον -και καλά ηθοποιό- Buster
Keaton, ο οποίος του δίδαξε την τεχνική "πέτρινο πρόσωπο"...
Ο Στίβεν Σιγκάλ ποτέ δεν αφήνει τα συναισθήματα του να
φανερωθούν... Γι' αυτό, διατηρεί πάντα αυτό το ολύμπιο υφος. Αλλά έχει
ξεπεράσει το δάσκαλο του, καθώς έχει προσαρμόσει την τεχνική και στη
φωνή του... η απαλή, αργή, βραχνή φωνή του (ίσα που καταλαβαίνεις τι
θέλει να πει) αποσκοπεί στη μυστική του συνεννόηση με το Δημιουργό (δες
Τσακ Νόρις) χωρίς την υποκλοπή τρίτων.
Χαρακτηριστική είναι η άνεση με την οποία σπάει χέρια,
αστραγάλους, λαιμούς και όποιο άλλο ανθρώπινο μελος. Ενα απλό λύγισμα
του καρπού για εμάς, στα άρτια εκπαιδευμένα φονικά εργαλεία του (ο
αμύητος κόσμος τα λέει "χέρια"... τς τς τς, τι ανόητοι) μπορεί να
επιφέρει ολική παράλυση του χεριού, από ωμό μέχρι ακροδάχτυλα.
Επίσης μύθος έχει γίνει και η περίφημη τεχνική του "ακριβό
κόψιμο", όπου χρησιμοποιεί μια απλή πιστωτική κάρτα για να κόψει τα
λαρύγγια των απατεώνων... Σκηνή με έντονο συμβολισμό προς το πλαστικό
χρήμα.
Ο Στίβεν Σιγκάλ είναι εκτός των άλλων και μέγας γιόγκι... Όλο διαλογίζεται!!
Ανάμεσα στα υπόλοιπα ο προαναφερθέντας πρωταγωνιστής της
καθημερινότητας και της ζωής έχει διατελέσει και τραγουδιστής. Η
υπέροχη λυρική φωνή του (φονικό εργαλείο, εξασκημενο μέσα από τις
πολεμικές κραυγές και τα βασανιστήρια που περνάει μέσα στο ατσαλάκωτο
πάντα κουστούμι του) συνόδευσε άσματα εξόχου ποιότητας με τίτλους όπως:
- Girl Its Alright (θα σκοτώσω όποιον σε κοιτάξει, ακόμα και τον τυφλό που σε ονειρεύτηκε)
- My God (Ft Stevie Wonder), τραγούδι αφιερωμένο στον ΘΕΟ Τσακ Νόρις κτλ.
Φήμες για ιστορικό ντουέτο με την Κατερίνα Στανίση με τίτλο "Ζεις μοναχά για να πεθάνεις" μάλλον αποδεικνύονται αναληθείς, οπότε θα τον θαυμάσουμε το χειμώνα στα τοπικά DVDάδικα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οποιοδήποτε αρνητική σκέψη στο πρόσωπο του
προαναφερθέντος καλλιτέχνη (ηθοποιός σημαίνει φως και αίμα) οδηγεί σε
άμεση νέκρωση των όρχεων μέσω της γνωστής Capoeira-Mojito-Caipirinha
τεχνικής με την πιστωτική κάρτα που αναφέρθηκε πιο πάνω...
Έντονο κείμενο
Επίσης πασίγνωστη είναι η τεχνική του μπιλιάρδου την οποία
χρησιμοποιεί σε πολύ σοβαρές καταστάσεις. Άμα τα πάρει στην κουτέλα
παίρνει μια μπάλα του μπιλιάρδου, την βάζει μέσα σε ένα πανί γεμάτο
γράσα και σπάει μάπες, ενώ οι αντίπαλοι φτύνουν δόντια. Όσο
περισσότεροι είναι τόσο περισσότερες μπάλες χρησιμοποιεί. Ενώ αν είναι
υπεράριθμοι οι στρατοί τους οποίους αντιμετωπίζει χρησιμοποιεί και τη
στέκα του μπιλιάρδου μαζί με τις μπάλες. Αυτό το γεγονός είχε αναφερθεί
στις μαρτυρίες του Ηρόδοτου όταν μίλησε για την υπερμάχη του Steven με
τους στρατούς του Ναβουχοδονόσορα όπου τον εξευτέλισε, αφού του
κατασπάραξε 2000000000000000000000000000000000 άνδρες
467578683541563723 άλογα 1419349053 ελέφαντες 1084243098750304
ιπτάμενες αρκούδες και μια μπουγάτσα με κανέλλα. Αλλά έχει καταγραφεί
και η μεγαλύτερη μάχη που έχει γίνει ποτέ σε διαπλανητικό επίπεδο όπου
τον ζορίσανε τον Steven οι έλληνες οι νεφελίμ οι ελοχίμ οι άτλαντες οι
σύριοι οι κενταύριοι οι αριανοί και οι δεινόσαυροι και αναγκάστηκε να
χρησιμοποιήσει εκτός από τις μπάλες και την στέκα, ολόκληρο το τραπέζι
του μπιλιάρδου και τους κατατρόπωσε πάλι όλους.
Πλανώνται φήμες ότι έχει αποσυρθεί κάπου στην Πάτρα για να απομονωθεί και να αυτοδιδαχτεί νέες κινήσεις Αικίντο.