από Romilda Vane Κυρ Ιουλ 07, 2013 6:45 pm
Στο ερώτημα ποσοτικο/ ποιοτικο, νομίζω χρειάζονται και τα δύο. Ναι μεν η αρχή πρέπει να γίνεται με ποιοτικο- δηλαδή πρώτα απ'όλα κατανόηση- αλλά η επανάληψη είναι η μήτηρ της μαθήσεως
Σίγουρα το πρόγραμμα είναι απαραίτητο, ειδικά αν κάποιος θέλει να πιάσει το άριστο. Αλλά ο καθένας έχει άλλες αντοχές, διαφορετικό τροπο μάθησης, οποτε πιστευω πρεπει να προσαρμοζει το προγραμμα του στις αναγκες του, και να μην το κάνει εξαντλητικο ή της τελευταίας στιγμής. Σταδιακά, νομίζω ειναι το καλυτερο. Βήμα-βήμα, χωρίς κενά, ετσι ώστε στο τέλος να χρειάζεται μόνο μια-δυο απλές επαναλήψεις. Και επίσης πολλή πρακτική εξάσκηση, ειδικά σε αγνωστο ή φυσικομαθηματικά κτλ: ασκήσεις, ασκησεις και πάλι ασκήσεις. Μόνο η θεωρία δεν αρκει. Από ένα σημείο και μετά πρέπει να βγαινουν αυθόρμητα κάποια πραγματα, σαν την προπαίδεια. Γλυτώνει κανείς πολυ χρόνο έτσι και είναι πιο πιθανό να γράψει άριστα. Και όχι μόνο αυτο, θα είναι και σιγουρο ότι τα έχει μάθει περα για περα
Κάτι άλλο, που είναι σημαντικό έιναι να κάνει το διάβασμα ευχαριστο. Όπως σκεφτεί ο καθένας, με ηχογραφήσεις, να διαβάζει κάπου έξω, με ηρεμία, ο,τι βοηθάει τον καθενα τελως πάντων να μη το βλέπει σαν αγγαρεία. Π.χ εμείς στο σχολείο με μια φίλη μου κάναμε τους διαλόγους Ισμήνη-Αντιγόνη θεατρικό.